14 oktober

igår hann jag med mycket. träffade hanna innan hon började jobba, gick ut och gick med sanna för att ventilera hjärnan och åkte hem till frida när hon slutat. jag och frida åkte och köpte tacos, chips, dipp, chilinötter och en massa godsaker som vi klämde i oss tillsammans med några öl och en grogg. trots att det var tisdag tycker jag att man får ha sånna dagar ibland. under dagen idag ringde mamma och ville ha matsällskap. vi gick över till thai house och käkade buffé vilket var grymt gott. vem behöver åka utomlands när thaihouse finns i skövde? ;)
sen åkte jag hem lagom till att hanna slutat jobba så nu har vi suttit och tjötat lite skit ett tag.
annars vet jag inte vad som händer under dagen... ikväll är det i alla fall greys som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0