24 november

det var ett tag sen jag skrev nu, konstigt nog, eftersom jag inte har fått jobba på hur länge som  helst. ändå flyger veckorna förbi och det känns som att jag vill få ut mer av dagarna än jag får just nu. jag behöver skaffa mig ett fritidsintresse, något kul att göra under dagarna jag är arbetslös (som inte innebär shopping, eftersom det är det enda jag gör nu för tiden).
igår vart jag på bio med Jenny, vi tittade på New moon som var grym! nu väntar vi på att trean kommer ut.

Niklas har i alla fall köpt en ny säng, nya täcken och ett nytt påslakanset. jag vet inte om det hjälper men det kanske är lite plåster på såren i alla fall. fortfarande är saker och ting inte som jag vill att dom ska vara men vem hade förväntat sig att det skulle gå på nolltid? och jag antar att det som inte dödar oss bara gör oss starkare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0