11 november

ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig och idag var en sån dag. skulle till kss idag för att göra urologi undersökningen men medans jag låg där bedövad och med benen i vädret kom dom på att jag inte alls kunde göra undersökningen nu, eftersom det för tillfället skulle innebära för mycket risker. byebye  till tiden jag väntat på i minst 3 år och hejhej till tiden om ungefär 3 månader igen...
igår följde jag med niklas när han köpte ny säng och efter det åkte jag och hanna med till travet. vi åkte runt med bilen  på travbanan för att göra lite reklam åt peab och så satt vi i klubbstugan och drack varm oboy. förstog efter någon timme hur man läste av vilka hästar som sprang men vi tippade aldrig på någon, det verkade för avancerat. i vilket fall som helst så vart det roligt att göra något annorlunda för en gångs skull :)
idag ska jag bara njuta av min sista lediga dag, för från torsdag-lördag är det bara kvällsjobb som gäller. vilket betyder att jag inte kommer ha något liv den här helgen. på fredag under förmiddagen ska jag i alla fall fixa naglarna igen, vilket ska bli himla kul :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah ja det var inte helt lätt att läsa av hästarna och det värsta var ju att tröjorna stämnde ju inte in på beskrivningarna:)

2009-12-04 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0