18 Maj

Idag är dagen som många kanske aldrig trodde skulle komma i mitt liv. jag har hållt ihop med en kille i 1 år, och det är inte vilken kille som helst utan med Nicke-picke! jag som oftast brukar tröttna ganska snart på killars vanor och ovanor har inte tröttnat en enda sekund på denna underbara varelse. Efter ett år kan jag nog fortfarande säga att jag kan vara sådär töntigt nykär ibland och det finns absolut inget jag skulle vilja ändra på honom. vi har väl som alla andra haft våra motgångar men enligt mig är det bara det som gör ett förhållande starkare. Jag hoppas starkt på att få tillbringa resten av våra liv tillsammans, hur töntigt det än låter, för jag älskar att vakna bredvid honom och känna att han är min.

...Och nu är det nog med kärleksnoveller. idag var en ganska ovärd dag men ändå tvingade jag mig upp imorse. fick sluta efter första lektionen (alltså vid kvart över 9) men duktiga som vi var stannade vi kvar i skolan och gjorde klart rapporten. Skönt att slippa tänka på den mer i alla fall :) Nu är det bara två inlämningar kvar tror jag...
Stockholmsresan var helt okej, vandrarhemmet på båten var dock pyttelitet och det fanns inga dörrar men annars var det fint. inte blev jag sjösjuk heller trots våran alkoholkonsumtion. däremot så var det en puckad brud där som var väldigt sugen på att slåss lite så jag och Malou fick vara snälla och ställa upp, ha-ha.
Annars i helgen så var jag och nicke och kollade på Änglar och Demoner  i lördags, helt okej film måste jag säga! sedan på söndagen grillade vi och spelade kubb med Stoffe och Jennie, också helt okej.
Imorgon bär det kanske hem till Hanna och sova där och på onsdag kanske det är klassträff. Håller sig vädret dock så som det gjort idag så tänker jag protestera lite mot våra planer om grillning och kubb.


<3

Kommentarer
Postat av: Boris

Haha, men du är väl allt för go som ställde upp för bruden i sthlm ;) hahaha! :)



grattis igen på 1års dagen <3

2009-05-19 @ 13:59:54
Postat av: Linda

jo jag vet men vad gör man inte för sin älskade klass? ;)



tack <333

2009-05-20 @ 14:55:29
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0