6 Maj

idag har vi haft projektarbetsredovisning och det har gått bra. var över 150 pers som kom och lyssnade vilket var kul men lite nervöst :) vädret är underbart och jag försöker hitta något att underhålla mig med under dagen. vet att jag egentligen måste träna på prov men känns som det finns viktigare (eller i alla fall roligare) saker att göra.
I helgen fyller min lilla marcos år och han ska fira det med dunder och brak i scoutstugan i väring. ska bli riktigt kul faktiskt och jag ser fram emot det mycket!
Någon dag i veckan ska jag ner och beställa löshår och köpa kläder är det väl tänkt också, om jag inte klarar mig till nästa vecka då vi åker till stockholm vill säga.





Nu har systeryster lagat mat så det är dags att äta. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tog den från veronica, har både på bdb och facebook :)

2009-05-11 @ 20:42:22
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0