3 mars!

Idag är det min lilla dag :)
Imorse åkte jag in till stan för att fixa frillen lite, sen har jag gjort i princip ingenting. jo, har spelat lite kort med bror. vann 5 gånger och förlorade 3. då har man tråkigt när man orkar spela så länge!
har i alla fall fått lite presenter idag, halsband, pengar, locktång (efterlängtat!) och en rattmuff med blixtar på. haha frän är den i alla fall, och nu slipper jag en kall ratt.
Har ätit hamburgare och semletårta så det jag längtar efter mest nu är om Nicke kanske kan komma och ge mig en födelsedagspuss ikväll. Men hans mamma fyller år idag också så antar att jag får försöka klara mig till imorgon när han lovat att köra på hundra dagar :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis i efterskott då stumpan ;)

Men det ÄR INTE blixtar, utan det är flames :D hahaha

2009-03-06 @ 17:45:54
Postat av: Linda

hahaha jo nu har jag förstått det :P hahaha

2009-03-07 @ 12:21:38
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0