22 mars

känns ganska skrattretande att veta att vi igår stog ute och grillade i något som vi trodde var en varm vårkväll, medan det idag öser ner snö från himlen. Slog i alla fall förra årets rekord då vi hade första grillningen 3:e april, så det måste gå mot varmare tider med åren. Jag och Marcus åkte i alla fall hem till Sanna igår och grillade kött och åt potatis sallad, ingenting är verkligen godare än det! senare kom Ludde och koffe och sedan Jesper. Vårat lilla gamla tidangäng satt och pratade gamla minnen och tog några kalla öl innan vi drog oss in till mariestad igen. Väl inne i mariestad åkte vi och kollade lite på racet och där träffade jag älskling och mille. riktigt härlig kväll :)

Nu börjar det dra ihop sig till resan och det känns helt sjukt att jag nästnästa helg är hur långt hemifrån som helst. Köpte lite förnödenheter igår och ska fixa det sista nu i veckan. känns helt ok måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0