2 Mars

idag är det måndag och imorgon fyller jag år :) ska iväg och klippa mig på förmiddagen och sedan blir det kanske lite firande av mig om jag har tur. I helgen har jag haft fullt upp hela tiden, i fredags var jag med sanna och åkte hem till Becca för att äta tacos och dricka lite smått. Där hos becca fanns också emil, jaani, toni och jesper. riktigt mysig kväll som får göras oftare! :) i lördags jobbade jag hela dagen/kvällen vilket också var helt okej. det var längesen jag var på äldreboendet och konstigt nog så trivs jag faktiskt med att torka skit och prata med dementa.
Idag fick jag slänga mig in till stan för att betala egyptenresan eftersom överföringen till niklas kort tog 100 år och idag var sista dagen att betala på. men nu är det i alla fall klart och betalat :)
På onsdag är det prov och hundra dagar och på fredag ska jag hämta pass och ta spruta, lördag blir det jobb igen så dagarna framöver är ganska uppbokade. bäst att bestämma i tid om ni vill leka med mig =)


Nu ska jag titta klart på den dåliga filmen jag råkade ladda ner igår. kan inte erkänna för niklas att den är dålig eftersom han tycker att jag aldrig laddar ner nått bra så det är bara att bita ihop och kolla igenom filmen. har redan lyckats somna ett par gånger men nu ska det väl gå bättre.
Sen ska jag diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0