17 mars

Idag var det vår ute så jag var tvungen att skynda mig till solariet för att skaffa fejkbrännan. känns underbart skönt med lite sol och att inte se någon snö på marken. låt det fortsätta så!
fick tillbaka psykologi provet idag vilket hade gått helt okej. Nu har vi "bara" världens största religioninlämningsjämförelse på 8 sidor och ett omprov kvar, sen drar jag :D
sov hos älskling inatt och fick äntligen lite tid att prata med honom (eftersom han  kom hem redan när jag somnat i söndags) och jag har verkligen saknat honom under helgen. saknar honom när jag sitter här hemma också men det kanske bara är våren som är i farten igen? det pirrar i alla fall i hela mig när jag tänker på honom :)


tänkte i alla fall kolla om mamma kanske vill gå med mig på stan någon dag och köpa lite nödvändigheter.  eftersom ekonomin inte ens tillåter mig att ha råd med en pizza så måste jag ju utnyttja någon :)




nepp nu ska jag ut och sätta mig lite i solen så länge den är framme :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

om du inte har något att göra på lördag så kan vi leka:D

2009-03-18 @ 22:19:50
Postat av: Linda

hmm ska med niklas på släktkalas då :/ tyvärr

2009-03-19 @ 15:07:03
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0