16 Mars

då vart den måndag igen och efter en hård helg kände jag att jag behövde sovmorgon idag så sjukanmälde mig. tydligen kom alla studentsaker idag vilket var lite tråkigt att jag missade. Bilen står i skövde sedan i fredags så åka någonstans kan jag inte göra heller (avgasröret har gått sönder så det låter som en monstertruck när jag kör) och pengarna upptäckte jag i lördags att dom är helt slut.
Helgen började ju då i fredags med att Niklas åkte till Dalsed eller vad det nu hette och jag åkte hem till Becca för att grilla. det var snö på backen så vi stekte köttet istället. Hade grymt kul och sedan vid 2-tiden kom stoffe, robin, bullen och hanson (?) och hämtade mig för efterfest i niklas lägenhet. Anna kikade förbi och även detta var roligt. blev dock inte så många timmars sömn.
På lördagen spelade vi mestadels mariocart, jag lyckades vinna både en krogrunda, ett ciggpaket, en magdans och att stoffe skulle hämta öl åt mig hela kvällen. kan ju tillägga att vi spelat det spelet hela helgen och att soffe enbart vunnit 2 gånger! haha. blev i alla fall krogen på lördagen och ännu mer efterfest här då. söndagen var mör, mariocart igen och sen vänta på att niklas skulle komma hem. Har saknat han så grymt mycket hela helgen!
Idag ska jag i alla fall försöka skriva klart min inlämning som skulle in idag och så ska jag diska och tvätta och försöka hämta bilen på något sätt.


Niklas Pettersson<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0