11 mars

äntligen är omprovet gjort idag och det kändes väl helt okej. hoppas på ett efterlängtat G! Nu är det bara inlämning nästa vecka och omprov igen efter det och en inlämning kvar, vad jag vet om :) skönt!
Har i alla fall lyckats pallra mig iväg och solat nu i eftermiddag vilket var behövligt.

Måste bara säga att jag tycker det är så grymt mycket otroheter och sådant nu för tiden! det verkar som att alla råkar ut för det just nu. är det så att det är våren som gör att vi helt plötsligt kan tänka oss att vara med andra än våra älskade eller vad fan är det? blir så trött på allt sånt. och alla förbannade lögner om det. Har något hänt ska man väl ändå kunna våga stå för det, så pass "snäll" borde man väl ändå kunna vara mot sin respektive?
Men samtidigt måste jag säga att i sånna här lägen är jag så underbart glad över att det inte händer mig själv (vad jag vet, haha). Just nu skulle jag inte byta bort Niklas mot allt i världen och ännu mindre göra något sånt mot honom.
Jag är fruktansvärt lyckligt lottat som får vara med honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0