10 mars

Nu bär det strax iväg till Lundsbrunn för att prova ut mina skor till klänningen men först blir det ännu mer pluggande för imorgon väntar omprov. idag hade vi prov i psykologin och jag hoppas i alla fall att det gick bra!
Helgen har väl varit hyfsat lugn. Fredagen spederades hemma i tidan med älskling och en massa chips/gurka/dipp/cola och vindruvor. det var behövligt. Lördagen var det full fart på, först jobbade jag 13.30-22 och sen åkte jag till mariestad där niklas, bullen, dennis, stoffe, johanna och lizette var i full fart. snabbt blev det bestämt att krogen gällde så då fick man göra sig i ordning i räserfart och försöka komma ikapp med vätskeintaget. kvällen var grymt rolig, inte minst det att jag vann över stoffe på vårat vad (hur många bultar finns det i ölandsbron?) utan också att det var riktigt kul sällskap :)
blev dock lite små incidenter då niklas inte klarar att dricka long island ice tea när han redan är skit full, men det är sånt man får ta ibland.
den här helgen är jag då helt ledig från niklas för han ska åka någonstans långtbort med sina vänner och dricka hela helgen. kanske kan bli lite tjejmys i lägenheten om det är av intresse annars får man väl se vad som händer :)


idag är det också bara 24 dagar kvar tills jag för första gången åker någon annanstans än till danmark!
nervöst som satan (plan kan störta, det kan finnas minor gömda i egypten och framförallt ORMAR!!!) men det kommer samtidigt säkert bli grymt kul. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oroa dig inte för minor i egypten, hon åkte till det stället där det fanns minor efter som hon utbildade sig itll det :P pucko! och planet kommer inte heller störta utan allting kommer att gå priiima :)

puss påre

2009-03-11 @ 08:55:15
Postat av: av Becca

:D

2009-03-11 @ 08:55:39
Postat av: Linda

haha okej tur att jag har dig som pratar vett med mig :)

2009-03-11 @ 16:49:36
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0