10 Juni

nu sitter jag här inne i regnet och ska snart iväg och jobba. råkade skolka idag men missade bara en brännbollsturnering (som jag ändå suger på) men har ändå varit inne i stan och hämtat bilen. fick till min stor förvåning sova hos dig inatt vilket jag ännu en gång inte kan avgöra om det är bra eller dåligt.. du gör saker för att du tycker synd om mig och jag gör saker för att jag tror att du ska börja tycka om mig mer då, så förmodligen leder detta inte till något positivt ändå. men men jag antar att "a girls got to do what a girls got to do". vad nu det ska betyda i detta sammanhang. du är ju så bestämd så det är bara att tänka bort antar jag.

Nu har jag i alla fall sagt till Mecklin, Jimmy och Ludde att dom får komma på min student och det verkade dom glada i att göra :) skönt att ha någon i sin egen åldersgrupp eftersom Du inte tänker komma. det skönaste med igår var att det faktiskt tog emot att säga att jag älskade dig, och av egen erfarenhet brukar det betyda att det inte är riktigt rätt. än är jag inte över dig på långa vägar men detta kanske är ett litetlitet steg i rätt riktning i alla fall? klart att jag hoppas att du ska ändra dig någon gång men det är mitt egna tjat jag vill slippa just nu.

idag är det också 2 dagar kvar till studenten! har köpt klart allting förutom ett paraply som det verkar behövas i dessa tider... kanske utgång ikväll efter jobbet? det är det ingen som vet.
För er som missat så var klassen med i tv4 igår, går att söka på för att se igen :D också i tidningen var vi med imorse där jag har mitt vanliga utseende (gollum).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0