5 juni

Idag är det 7 dagar kvar till studenten!
igår bowlade vi med klassen och josef. det var kul trots att jag inte vann :) sen bar det av på förfest med malou, becca och emil hemma hos becca. efter det åkte vi till någon annan förfest där resten av klassen var och sedan utgång på husaren. träffade mycket roligt folk och dansade mycket och även igår hade jag kul! Fick sova hos becca och imorse drog vi oss till skolan i 10 minuter för en redovisning.
Resten av dagen har jag varit med Hanna och spårat. det var riktigt längesen jag skrattade såhär mycket som idag och gud vad jag älskar henne för det! Sanna, Becca, mamma, pontus, pappa, malin och alla andra förtjänar också att veta att dom gör min vardag så mycketmycket bättre.



men ändå vill jag inte vara utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0