9 Juni

idag är det enbart 3 dagar kvar till studenten och det började vi fira klockan 8 imorse. Avloppet var väl sådär, det var jobbigt att springa genom stan och vara full utan att spy men studentkänslan låg verkligen på topp! fick se lärarnas avslutningskonser för oss idag. väldigt sorgligt för nu är det verkligen snart slut...
jag saknar fortfarande dig men jag kände det igårkväll och idag att sättet du beter dig på bara får mig att vilja skita i dig. att du håller på som du gör är bara ännu ett tecken på att du är en idiot och att jag bara vill träffa någon ny som är bättre än dig. vilket faktiskt inte kan vara så svårt heller om jag tänker efter. hade jag kunnat hade jag nog faktiskt valt att radera våran tid tillsammans och ersätta med något roligare, kanske hade kunnat bli en singelresa till egypten istället? för det jag känner mot dig nu är mer besvikelse än någon annan positiv känsla.

Mina trogna läsare vet att jag skrev det här för ett år sen ungefär men här kommer det igen; "Hejsan det är jag, Linda Johansson från tidan. Ja, den här gången är det verkligen jag och det är riktigt skönt att vara tillbaka. Jag är singel-människa och det är det bästa jag vet. faktiskt. Allt annat jag sagt kan ni ta och glömma, för jag vet inte vad det var med mig då. Men nu är det i alla fall jag igen. Kul att vara tillbaka."

nu tänker jag faktiskt försöka att inte dalta mer. du vet vart du har mig om du vill något, och om du vill vara ensam så är det det du ska få vara. från och med denna sekunden tänker jag börja leva mitt liv igen så som det var innan jag träffade dig. jag kan inte säga att jag hatar dig med jag älskar dig inte heller längre, känner mig bara så sjukt besviken.

Nu är jag tillbaka och detta får firas imorgon!


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag håller med dig precis om allt det första! =D <3



med det andra ... det kommer lösa sig vilket fall :)

2009-06-09 @ 17:35:49
URL: http://beek.blogg.se/
Postat av: Linda

jag hoppas det :)

2009-06-10 @ 14:26:54
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0