29 Juni

glömde den lilla detaljen igår att jag som 19-åring har lyckats få sommarknän. efter vurpan på olstorp vågar jag knappt visa mig i kortbyxor mer. ser ut som en 3-åring som precis lärt sig cykla ungefär.... men det är sånt man får ta ibland!
Idag fick jag jobba över två timmar, anna var sjuk och det fanns inga vikarier att sätta in. har varit en helt okej dag om man bortser från att jag varit så grymt trött. sov som en stock på rasten och vaknade inte förrän jag hörde mig själv snarka (igen). det är illa det där, men inatt ska jag lägga mig tidigt så jag orkar göra något imorgon och på onsdag.



Maybe I was naïve, got lost in your eyes
And never really had a chance
My mistake, I didn't know to be in love
You had to fight to have the upper hand
I had so many dreams about you and me
Happy endings, well now I know

I'm not a princess, this ain't a fairytale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell
This ain't hollywood, this is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now it's too late for you and your white horse
To come around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0