8 Juni

idag är det måndag och hela förmiddagen har vi haft fullt upp med att planera kortegen, bestämma utklädnad till diverse fester, bestämma vart vi ska förfesta och så vidare... Dom sista böckerna lämnades in idag så nu är det verkligen snart slut. gick med pontus på stan en sväng efter skolan och köpte bikini, sen vidare till frissan och fixa håret, sen skulle naglarna fixas och nu har jag precis varit och solat. det är hårt att vara student!
imorgon har vi i alla fall Avloppet. hoppas starkt på att våran klass vinner men chanserna är kanske inte så stora. ser i alla fall fram emot varenda dag nu, trots att det är lite sorgligt att skiljas när man har som roligast.
 jag var faktiskt inte ens ledsen idag. kanske har jag haft för mycket att göra att jag inte tänkt på det eller också kanske det var att vi sågs igår och att jag fortfarande lever på det. för det kommer jag kunna leva länge på, det har nog varit det bästa som hänt hittills.




If you really knew me
You couldn't do this to me
You would be my friend

If one of us is lying
There's no use in trying
No need to pretend
Falling out of a perfect dream, coming out of the blue

Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0