7 Juni

inatt var den bästa/säsmta natten sedan det tog slut. jag fick faktiskt sova hos dig och allt kändes bra. vi hade roligt, så som vi brukade ha det förut och vissa stunder glömde jag till och med bort att vi faktiskt inte är tillsammans. jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag kom till dig men jag försöker intala mig själv att det är bra. jag har fått läget förklarat en gång till, jag har fått träffa dig och din mamma och pappa igen och jag minns hur roligt vi kan ha det tillsammans. jag hoppas bara att du ser det likadant som mig.
det var i alla fall världens härligaste k'änsla att vakna bredvid dig och duscha och få några pussar igen. men ändå önskar jag att vi kan ha det såhär jämt. det negativa med mitt besök är att jag blir påmind om allt jag missar. du ÄR underbar och det kommer kanske ingen kunna ändra på och jag önskar så sjukt mycket att vi kan ha det som vi hade det idag igen.

Jag älskar dig fortfarande, nu kanske mer än förut.



Snälla kom bara tillbaka....

Kommentarer
Postat av: Sanna

linda, du ska inte sova hos honom. Hur ska du då kunna glömma? Jag vet att du klarar dig utan honom, du har ju mig! <333

2009-06-08 @ 13:55:05
Postat av: Linda

hmm ja det är väl sant... men ändå, vill vara så mycket jag kan med honom i alla fall :( <33

2009-06-08 @ 19:21:39
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0