27 Juni

jahapp då var dag 1 på helgen avklarad. dagarna går så sjukt fort nu för tiden, känns som att man inte riktigt hinner med. igår jobbade jag i alla fall och det gick bra, mycket bättre än kvällen innan då dom äldre verkade ha fått i sig någon sur-medicin. efter det åkte jag i alla fall till niklas och så åkte vi och badade. först vid ekudden men det var svinkallt, så istället åkte vi till sandviken (det är samma sjö vi badar i men ändå var det varmare i sandviken). efter det åkte jag och kikade på barbados vid parken i götene och det var grymt kul! dock tappade jag bort mina älskade solglasögon... det var förfest hos Johan med götenegänget och marcus. Niklas hämtade mig och marcus på kvällen och nu sitter jag ännu en gång hos nicke.
 









vi har inget lag längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0