24 Juni

ännu en dag som är jätte varm vilket är helt underbart :) istället för att ligga på stranden och glassa idag så åkte jag och hanna in till stan för att prata med arbetsförmedlingen och gå med i facket och liknande. fick inte alls mycket gjort där borta eftersom vi fortfarande inte är arbetslösa så det besöket var inte så givande. efter det tog vi i alla fall en shoppingrunda på stan för att uppdatera garderoben lite. detta kanske inte är det absolut mest viktigaste just nu eftersom vi inte ens har på oss våra egna kläder på jobbet men det känns ändå bra att ha något roligt att ha på sig på helgerna :) just nu sitter jag och kikar på bilderna från öland och snart ska jag iväg och jobba. Imorgon jobbar jag dag och efter det ska jag i alla fall på bio vilket ska bli kul!
Igår åkte jag och marcus ut med båten vid ett tiden, värmen var stekande och det enda man kunde tänka på var GLASS. dock hade jag glömt mitt kort och Marcus hade bara 16 kr så det fick bli en daim och lite smågodis. fick bensinstopp vid torsöbron så marcus mamma fick komma med dunken. efter det åkte vi hem och åt lite, sen kom andreas och så åkte vi ut med båten igen. tog ett kvällsdopp och det var grymt skönt! när jag blir rik ska jag också köpa båt. sommaren borde lätt spenderas på sjön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0