23 Juni

Idag är jag ledig, hemma från Öland och saker och ting börjar lugna sig och gå tillbaka till det normala. helgen på Öland var helt obeskrivligt bra! grymma människor och grym husvagn att sova i :) vädret kunde kanske varit lite bättre...
igår var i alla fall första dagen på jobbet och det gick bra. när jag slutade sken solen fortfarande så jag, marcus och hanna gav oss ut på sjön med båten vilket också var helt underbart :)
efter det släppte alla mina hämningar och jag träffade niklas igen, som i förrgår, och som många dagar förra veckan. kanske är jag världens lyckligaste människa eller tvärtom för saker och ting kunde varit värre. jag får träffa dig i princip när jag vill, vi beter oss som att vi är ihop ungefär och du säger att du tycker om mig när vi ses. men dagen efter, när du åkt till jobbet och jag fattat att du fortfarande inte ändrat dig så sitter jag igen och är "nydumpad". flera dagar i veckan dumpar du mig och jag vet faktiskt inte hur länge jag orkar med det mer, men ändå kan jag bara inte vara utan dig. under Ölands helgen har jag också fattat tycke för att vara singel, att inte behöva tänka på någon annan än mig själv. men när veckan kommer och jag känner att jag bara vill ha någon att mysa med eller ringa till så förstår jag ju att det inte är ett singelliv jag vill leva. kan du inte känna likadant? jag vet verkligen ingenting längre gällandes dig och mig och just nu är jag för trött för att lägga ner någon energi på att prata. saker och ting är som dom är och jag är i alla fall grymt glad över alla dom dagarna du väljer attt umgås med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0