15 juni

jösses vilken helg! jag överdriver inte om jag säger att det här var den bästa tiden jag någonsin varit med om. studenten blev lyckad och utgången på husaren likaså. kortegen var lätt det roligaste, hade kunnat åka där hela natten kändes det som... Och så balen, vilken kväll! alla var så grymt fina och jag blir så ledsen över att vi kanske inte kommer ses igen vissa utav oss. men dom man vill hålla kontakten med lyckas man nog med det skulle jag tro =) balen och kortegen kommer bli svåra att toppa i framtiden, tror inte ens jag kommer ha lika kul om jag gifter mig eller liknande.

men jag saknar dig idag mer än någonsin förut. det känns ensamt nu när jag vet att jag inte kommer träffa kompisarna varje dag längre och att då vara utan dig blir så grymt jobbigt. kanske kommer du på någon gång att du vill vara ihop med mig, kanske gör du det inte och dagarna när man går runt och funderar över det är inget roliga alls. du ska till smögen över midsommar och jag ska till Öland och jag vet att du får göra vad du vill men jag skulle nog dö om du var med någon annan. jag vill inte ens tänka på det. egentligen vill jag bara säga till dig att antingen så försvinner du ut ur mitt liv nu eller också blir vi ihop igen, men jag vågar inte för tänk om du går?



jag vill spola tillbaka tiden till kortegen då det inte fanns några problem i världen. det här har i alla fall varit den bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0