1 Juni

Dag 1 utan Niklas är avklarad och jag känner mig som ett vrak.. som tur är har jag fått sovit hos hanna inatt och ska göra det inatt också. jag lipar och är arg om vartannat vilket inte är så kul för dom som är med mig men dom orkar ändå stå ut :) har i alla fall tagit första doppet idag, även solat lite vilket är väldigt skönt :) imorgon ska vi fira 10 dagar hemma hos Julia vilket jag också tror kommer bli mycket roligt. tur att det finns saker att göra annars vet jag inte vad jag skulle gjort.


saknar dig så grymt mycket.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du klarar det här babe, du och jag har klarat det tillsammans många gånger. Du får jätte gärna komma hit och sova om det skulle vara så också.

Puss<3

2009-06-01 @ 20:35:46
Postat av: Linda

tack sanna det gör jag mer än gärna! du är bäst <3<3

2009-06-02 @ 14:26:34
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0