9 Juli

äntligen är jag ledig! är precis helt utpumpad. igår när jag slutat fick jag bara lägga mig framför tv:n och ta igen mig, helt sjukt att man kan bli så trött av att inte göra så mycket :P nicke kom i alla fall igår. vi käkade pizzabullar och drack öl på altanen medans det regnade. det var mysigt.
idag ska jag in och fika med jenny i mariestad vid halv 4 tiden, sen ska jag förmodligen gå på den efterlängtade baksmällan! blir ingen utgång idag pga trötthet. imorgon blir det tidig uppgång för att hitta present till jenny och sen blir det ölaölaöla fram till klockan 7 då hon har sin fest på krikelin. det kommer säkerligen att bli kul men känns som att helgen kommer gå alldeles för snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0