8 Juli

nu har jag slutat för dagen, äntligen. ska jobba imorgon också och sen är jag långledig tills på måndag! det kan behövas när man jobbat hela helgen innan... i förrgår åkte jag i alla fall in till stan för att träffa frida. vi gick och fikade, kikade lite på stan, bakade bullar och tittade på film :) det var riktigt mysigt faktiskt! vid 10 tiden sen åkte jag och hämtade hanna på jobbet och sen åkte vi hem till henne och drack öl/kikade på tv. igår så var det bara att åka hem igen och sedan jobba kväll igen. idag är jag helt död kan jag lova....
imorgon blir det i alla fall förmodligen utgång och på fredag är det jennys 20-års fest.
men vad händer på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0