22 Juli

då vart det helt plötsligt onsdag.
har inte en endaste koll på dagarna längre, det enda jag håller koll på är vilka datum jag kan gå på olstorp och ett sådant datum är faktiskt nu på lördag! missade arvingarna så får ta igen detta med lasse stefans istället vilket förhoppningsvis kan bli kul :) jobbade helgen så hann inte med så mycket då. efter måndagens jobb åkte jag hem till Nicke-söt som bjöd mig på resturang och så tog vi några öl. vid 10 tiden frågade anna om jag ville med till måndagsklubben och självklart kan man inte tacka nej till ett sådant erbjudande. efter många om och men fick vi ihop pengar till inträde och dricka och hela kvällen var riktigt rolig :) dock tänker jag aldrig mer ha på mig jeans vid utgång...
tisdagen spenderades i lugnås med att titta på fotbollskillarna som gjorde i ordning i sitt omklädningsrum. ganska skönt faktiskt för mycket mer ansträngning än så orkade jag inte. på kvällen åkte jag med marcus och martin till sanna för att tjöta lite skit med det gamla gänget. riktigt mysigt och roligt att se alla samlade igen. trots att det är kanske flera år sen vi träffades alla fyra så känns det inte konstigt eller spänt att ses igen :)
fick turen att sova med nicke inatt igen så på förmiddagen har vi underhållit oss med att slänga ut kartonger ur hans skräp-rum. väldigt skönt med tanke på att dom stått där i säkert ett år nu :P
det är konstigt att trots att vi inte varit ihop på en månad känns det precis som förut. om jag hade något sätt att berätta för honom hur mycket han betyder för mig så skulle jag göra det, men än så länge vågar jag inte. jag måste tänka på att vi ska ta det lugnt och allt sådant, det vore ju onödigt att förstöra något igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0