18 juli

Iförrgår kom en full liten mys-niklas hem till mig efter att ha varit ute i skövde. På morgonen så åkte vi in till stan för att jag skulle göra synundersökning och kika vad som egentligen har hänt med ungdomsmottagningen. vad har egentligen hänt där? jag ringer och ringer men ingen svarar, vi åkte dit för att kika om någon var där men icke! har man semesterstängt kan man väl skriva det någonstans?
efter detta åkte vi hem och firade malin som fyllde hela 14 år. tänker på mig själv när jag fyllde 14 hur gammal jag trodde att jag var, och hur mycket nytt jag ville testa. men som tur är verkar hon inte vara som mig och fortsätter förhoppningsvis med sitt lugna liv ett tag till :) sen åkte vi hem till nickes föräldrar som bjöd på mat och öl. vi spelade kubb och sen sov jag och nicke där. efter dom här dagarna är jag helt säker på att det är såhär jag alltid vill ha det! han är helt enkelt bäst och trots att det blir lite motgångar ibland tänker jag lägga ner hela min ork på att få detta att fungera igen.
idag ska jag jobba kväll och imorgon dag så helgen kommer troligtvis att gå snabbt i alla fall

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0