16 juli

i tisdags när jag kom hem från jobbet hade jag dragit på mig en förkylning som hette duga! har legat med feber och en igensvullen hals nu i flera dagar så fick sjukskriva mig idag och imorgon. har helgens jobb framför mig så får hoppas att jag snart blir frisk. nicke har i alla fall tagit hand om mig när jag varit dålig :) han kom med blommor härom dagen och fixat mat till mig och bara varit allmänt söt :) typiskt att solen ska komma just nu när man inte orkar annat än att ligga hemma och se gamla repriser på tv....
imorgon ska vi i alla fall, om jag orkar, åka till nickes föräldrar och sova där och äta god mat. var längesen man var där så ska faktiskt bli riktigt roligt :)
som alla kanske förstått nu så är jag och han ihop igen och många tycker säkert att jag är helt dum i huvudet som tar tillbaka honom varje gång, efter vad han än gör. kanske är jag också dum i huvudet men jag vet i alla fall vad jag vill, och det är att vara med honom.




på måndag funderar jag lite på måndagsklubben. är det någon som är sugen är det bara att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0