12 juli

härligt väder det ska vara när man äntligen är ledig...
i torsdags var jag i alla fall och kollade på baksmällan. vilken grymt bra film! den ska lätt inhandlas när den kommer ut i affärerna. Fredagen spenderades först på stan för att hitta present till jenny. fick bli ett rosa paraply, en prinsesskrona och en vattenflaska fylld med likör 43 och mjölk. blev förfest hos nicke med jack, bullen och stoffe och vid 7-tiden drog vi oss in till krikelin. grymt kul kväll måste jag säga! på lördagen bakade jag bullar för första gången i mitt liv själv, och dom blev supergoda :) ska nog bli husmor i framtiden tror jag... sen kom pontus och jens och förfestade i nickes lägenhet för att sedan dra vidare till någon fest i mariestad. jens sov i lägenheten medan pontus hittade någon tjej att sova med.... idag har väl inte allt för mycket blivit gjort tyvärr, om det någon gång kunde bli lite sol igen så kanske man skulle kunna bättra på brännan lite och kanske ta sig ett dopp. men förhoppningsvis kommer det i veckan! har ännu en lång jobbvecka framför mig då jag jobbar 6 dagar. arvingarna är på olstorp i helgen och jag jobbar såklart kväll-dag på lördag-söndag. helgen efter det är jag dock ledig så då hoppas jag att det händer något kul igen :)  dagarna går så grymt fort nu för tiden. det är så mycket man vill hinna med och så många man vill hinna träffa. förstår inte hur man ska hinna allt när det blir dags att börja jobba på heltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0