9 januari - vad är jag utan dig?

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Livet känns inte alltför roligt nu när jag inte har dig längre. hur fan kan jag vara så dum och aldrig fatta? Jag saknar dig redan fast att det bara var någon timme sen du åkte, hur ska jag då klara mig utan dig i framtiden? allt vi hade planerat bara försvann och här står jag kvar - en idiot som aldrig känt sig så jävla idiotisk någonsin förut. Såhär skulle det inte bli, det skulle alltid vara du och jag.
Jag önskar att jag bara kunde få vakna i din lägenhet igen och att du ligger och håller om mig och att det här aldrig har hänt. snälla jag gör vadsomhelst för dig.
Vart ska jag ta vägen nu? känner mig helt tom och vet inte vart jag ska vända mig. Förut var du min nicke-picke men nu är du helt plötsligt petsson igen. jag vill inte vill inte vill inte. och imorgon kommer du med mina saker och allt känns så jävla pisspatetiskt alltihop. Du ska inte lämna tillbaka mina saker för dom ska vara hos dig, det är därför jag lagt dom där.
Du har alltid ställt upp för mig och varit världens bästa pojkvän och jag älskar att du älskade mig. Blir helt sinnessjuk när jag tänker på att jag kanske inte kommer få se din lilla skrattgrop mer eller dina små lockar i håret. Jag kommer sakna att du lagade mat till mig och att du alltid glömmer av saker. Vem ska nu göra mat till mig och vart ska jag åka när jag inte vill vara hemma? Jag vill att du ska veta att jag aldrig känt så starkt för någon förut, du tillhörde familjen och jag älskar dig.



























Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0