17 Januari

hejsanhejsanhejsan. Nu är jag tillbaka efter en veckas semester i ruset och snön. Har varit en helt underbar vecka rent utsagt trots dom första halvrtråkiga dagarna. visste så klart själv att det skulle bli så att jag blev ledsen när jag åkte och drack på det men efter bara några dagar med alkohol i blodet var livet en lek igen. Jag har ett grymt stort TACK att säga till er underbara människor som tröstade mig och fick mig på andra tankar, jag hade aldrig kunnat önska mig något bättre. lite beskrivning under dagarna som varit (som antagligen bara jag tycker är roligt att läsa om men ändå) :)

söndag: Åkte vid 10-tiden och mötte hela gänget i götene där jag fick åka med Hanna, koffe och robin upp. en lång bilfärd men dock mycket rolig och mysig :) När vi kommit fram var det massa snö och en grymt stor och snygg stuga. Bastun sattes igång och dom som inte redan börjat dricka drog igång med drickan. Robin blev full som ett svin och däckade efter en liten pinsam händelse. haha.
Måndag: fixade skidor och pjäxor till dom som skulle åka och sen var det bara att börja dricka igen. koffe slog i bästa pektån.
Tisdag: 150 dagar till studenten vilket var tvunget att firas! Dock ingen utgång men vi var rätt duktiga på att fira ändå. Försökte komma in på krogen men det var tydligen 20 där. Kanske den fullaste dagen. förutom söndagen. Blod 3000 uppfanns.
Onsdag: Nykter dag för mig och Jonis vilket behövdes.
Torsdag: på´t igen.
Fredag: första och enda dagen på after skin. jag och hanna blev bjudna på nån go drink och sen blev det en till. ganska lugn kväll för alla skulle upp tidigt. startade brasan och grillade marsmallows.
Lördag: vaknade på morgonen av att "allting om kjell" gick på repeat nerifrån. Kenny jävel hade hittat sin nya favoritlåt. Blev i alla fall till att städa så fort vi kom upp och sedan hemfärd. Riktigt tråkigt får jag säga...

Har satt mig i en situation som gör mig lite förvirrad under veckan också. fan det finns så mycket annat....

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyllesvin :)

2009-01-19 @ 13:11:51
URL: http://sannaandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0