10 januari - lesh il haye sabe

Det är typiskt att så fort det hänt något är min blogg väldigt populär men jag klandrar er inte, vem tycker inte om att frossa i andras olycka? men jag varnar er, jag tycker väldigt mycket synd om mig själv.
den här dagen är i alla fall hundra gånger värre än gårdagen. tror inte riktigt jag förstått igår vad som hände men idag vet jag, det är över. det luktade fortfarande Niklas i sängen när jag gick och la mig igår så idag blir det väl till att bädda rent antar jag. känns som psykiskt självmord när jag gör saker för allting påminner om dig.
Becca kom förbi en sväng igår med ett ciggpaket (nu är det okej att röka) och satt och bara pratade med mig vilket är guld värt i sånna här lägen. Sen åkte jag till min älskade anna som alltid orkar stå ut med mig och så gled vi runt i götene för att sedan åka till martin och kika på film. hon förtjänar en guldstjärna den tjejen! jag blir så glad när jag får lite uppmuntrande sms och folk som ringer och vill träffas, det är sånt som betyder så mycket just nu. Ni är mina ljus i mörkret.
Fick i alla fall ett erbjudande att följa med till sälen imorgon och stanna där i en vecka och det känns väldigt lockande. lite sent påtänkt för min del kanske men tanken på att få komma ifrån ett tag känns som det bästa just nu.
Jag ringde till dig förut och jag älskar din röst. jag hade egentligen ingen aning om vad jag skulle säga och jag blir så fruktansvärt trött på mig när jag håller på att tjata på dig. förlåt, men jag kommer nog alltid hoppas att du ska ångra dig.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vet precis hur det är när antalet läsare ökar så fort nått tråkigt händer! Men jag läser alla dina inlägg så inget annorlunda för mig inte :) Ta hand om dig nu Linda! Allt känns bättre med tiden <3

2009-01-10 @ 16:50:49
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Linda

jag brukar allt vara inne och tjuvläsa dina också ;) tack sötnos :) jo jag hoppas det! <33

2009-01-10 @ 22:19:28
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Becca

du är stark älskade <3 glöm aldrig det.

2009-01-15 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0