7 Januari - lite sammanfattning

Nu var det alldeles för längesen jag uppdaterade här märkte jag så lika bra att göra det när man har lite tid över. Egentligen har jag hundra miljoner saker jag vill skriva ner och berätta om men jag vet inte vad ni har för nytta av att läsa det. Jag ska försöka hålla mig kort i alla fall.
Har jobbat första halvan av lovet men blev sjuk dom två sista dagarna. Fick min älskade nya bilstereo + högatalare på julafton vilket var guld värt!
juldagen spenderades hos Emma och peter där vi spelade spel och umgicks om jag inte minns fel. Kommer dock aldrig mer välja att jobba annandag jul igen! för lite sömn och bakfylla är inte så populärt när man ska torka bajs.
Nyår blev verkligen inte som jag tänkt mig. Jag älskar nyårsafton och i och med detta blir förväntningarna ganska höga och då är det lätt att gå över den där gränsen med alkohol som aldrig är så tydlig. Blev nog lite för mycket både för mig och min älskling och egentligen fick jag nog den sämsta starten på året som någonsin går att få. Men som sagt så skäms jag något oerhört för vad vi/jag höll på med och för att tänka positivt - allt kan bara bli bättre nu.

ja det var väl ungefär allt som var värt att skriva. Har i större drag varit berusad eller bakfull mestadels av lovet, men något bra jag gjort med mitt liv är att jag faktiskt slutat röka(!). Inatt är också första natten på ungefär en vecka som jag sover utan min älskling. Han är förövrigt fortfarande lika underbar som vanligt. :)
Och så har jag köpt nya jeans idag.







Niklas<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Menar du att allt mitt tjötande om ditt rökande börjar ge resultat? :D haha sötnos<3

2009-01-08 @ 12:21:56
Postat av: Linda

jajamensan :)

2009-01-09 @ 12:58:30
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0