27 Januari

idag är det tisdag och det förmodligen största provet under hela terminen är gjort. har inte blivit så mycket pluggade så känns som att det är lika bra att börja läsa på igen och förbereda sig på omprov.
I lördags kom i alla fall min älskade sanna till mig (äntligen!) och jag har verkligen saknat henne något grymt mycket. Vi var fyllechaffisar åt ludde och koffe som skulle på fest i lugnås där jag och sanna tydligen var "raggartöser". kul. Efter det åkte vi i alla fall hem till mig och började dricka lite smått, Jonis och Gustafsson kom och underhöll oss och runt tolvtiden kom therese & alexandra för att köra oss till krikelin. Under den lilla biten ner från huset till vägen lyckades jag dock halka och blöta ner alla kläder så fick springa in och byta om en snabbis innan vi åkte. På krikelin träffade vi också jeppe och bosse. Grym kväll enligt mig :)
Här kommer mitt bästa blogginlägg becca;) :
Igår skulle vi hålla på med projektarbete i skolan men eftersom motivationen börjar ge sig lite så satte vi oss och tittade på roliga klipp på youtube. vi kikade på pinguparodin, "vad tyst det blev" och kondomexperten. När vi kollat klart på dessa såg towe att det stog "msn sex" på någon film och självklart måste min kåta vän trycka på detta för att se vad det är. Poff sa det så var Becca (vars användare vi var inlogagde på) spärrad från internet och kunde inte komma åt sina arbeten. lite komiskt tyckte jag, haha.
Idag fick jag min lön på 5000 kr :) känns riktigt bra att jag jobbade över jul!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh vilken bild! USCH:D FAN, nu glömde jag ju och ringa dig igår igen. Ikväll LOVAR jag att jag ska komma ihåg att ringa:D

2009-01-29 @ 08:20:55
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

haha det är lugnt sötnos :) jag kan ringa dig ikväll =)

2009-01-29 @ 09:21:32
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/
Postat av: bacon

hahaha, det var ju ni som sa att jag skulle trycka på den! inte mitt fel ju ;(

2009-02-02 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0