21 januari

Idag var en sån dag när man börjar få lite smått panik över vad som kommer hända efter skolan. pappa tjatar om att jag ska kika på vart jag vill plugga och VAD jag vill plugga till. sen är det alltid det där med pengar, hur ska man ha råd med en utbildning och att pendla/flytta? vad ska jag ha för studentklänning? håruppsättning? när gör man högskoleprovet? ja, ni förstår... än så länge är jag bara ett barn enligt mig själv och tycker att mamma och pappa kan ta hand om allt sånt åt mig. att plugga vidare/jobba känns det som att jag absolut inte är redo för än.
Lite grillning med några öl i solen känns som något jag skulle behöva just nu, att släppa alltsammans bara för en litenliten stund.
Min lilla nicke-picke (som för övrigt ringde mig när jag var i sälen och hade ångrat uppbråttet, för er som missat) är i göteborg idag med jobbet så inatt blir det till att sova själv. första gången sen innan sälenresan. känns väl sådär, jag skulle vilja ha någon nu som orkar lyssna på alla mina tankar och funderingar om framtiden. Han är ju förhoppningsvis också en del av min framtid och kanske har något tips eller invändning över dom framtida åren.
Imorgon har jag i alla fall socialpsykiatriprov som måste övas på idag och också 2 inlämningar som jag hoppas att läraren glömt av. På fredag i alla fall ska jag och becca eventuellt kika på balklänningar. SEN är det helg :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Linda det är DIN framtid och inte din pappas. Det är inte hela världen att inte gå i skolan i några månader. Ta det lugnt så din mage orkar med! Tack för en grym lördag förresten<3

2009-01-26 @ 12:48:30
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

japp helt sant :) tack själv!<3

2009-01-26 @ 18:28:11
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0