20 januari

Nu sitter jag i mariestad och jag och towe har precis varit i stöpenskolan och högelidskolan för att få tag på rektorerna så vi vet hur det blir med projektarbetet. dock fanns det inte en rektor någonstans som kunde hjälpa oss och jag undrar vad fan dom gör på dagarna egentligen? hur får man tag på dom egentligen?
Idag startade vi i alla fall en ny kurs - psykologi- som verkar riktigt kul och intressant! grym lärare hade vi också så det kanske finns något ämne man tycker är kul det sista halvåret nu i alla fall :)
Nu är det dags att sätta sig med alla läxor/prov som blev över sen förra veckan och det känns väl sådär, känns mer lockande att planera vad som ska hända i helgen. hoppas starkt på att jag får se min lilla sanna-sol!

och så tar jag tillbaka det jag skrev igår. Niklas är nog fortfarande bäst och jag vore en idiot om jag skulle vilja förstöra det vi har för någon annan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tillsammans igen?:)

2009-01-21 @ 09:22:19
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

jepp =)

2009-01-21 @ 14:58:46
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0