19 januari

japp då vart helgen över och första dagen i veckan avklarad. har fasta scheman nu så torsdagarna och fredagarna är inte alltför lockande längre måste jag säga... Känner mig i alla fall väldigt ensam efter sälen resan och hanna sa att hon kände det samma när jag träffade henne imorse. hade tydligen pratat i sömnen flera gånger inatt och frågat efter Bj, då har det gått för långt, haha. förhoppningsvis är jag tystare inatt :)
saknar min lilla sanna väldigt mycket så hoppas starkt på att jag kanske får se henne i helgen.
hade egentligen tänkt att åka ut och sladda lite med marcus idag men snön hann smälta bort innan vi ens kom iväg så det var lite synd.

och fortfarande känner jag mig lite kluven. hur vet man när något är säkert?
Niklas är min vardag och mitt allt egentligen men att börja på något helt nytt känns hyfsat lockande också. orkar jag gå kvar på samma spår bara för att det är det lättaste? eller tycker jag om honom för mycket för att låta honom gå? jag orkar verkligen inte med mer bråk!

anna är i åre och jag vill visa min nya skiva som passar perfekt i bilen. hon får ta och komma hem snart tycker jag allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0