1 februari

Den här gången finns det inga ord. inga sätt att förklara vad jag känner för du vet redan, du har hört det 1000 gånger men ändå gör jag samma misstag gång på gång och sviker dig. du förtjänar någon bättre (jag vet det) men jag önskar att den tjejen kunde vara jag. allt jag sagt hänger kvar mellan oss som något så dåligt som kanske inte ens går få bort, vi kommer alltid ha något som håller oss från varandra men allt jag vill är att vara nära dig. Jag är så fruktansvärt ledsen. ett förlåt lindrar ingenting nu men jag älskar dig så otroligt mycket, vad är jag utan dig? vem är jag utan dig? jag är inte sån här. jag har växt ifrån det, men kanske inte helt och hållet. men jag kommer göra det så ge mig bara lite tid. vi kommer alltid ha våra svackor för vilket förhållande har inte det? men efter regn kommer alltid solsken och man måste ha dåligt ibland för att märka när man har det bra. och när du och jag väl har det bra så har vi det så underbart bra! du är allt jag någonsin kan önska mig så snälla, snälla, förlåt mig.

jag vet att sakerna som hänt inte skulle hänt om det inte var för min förtjänst.
om jag nånsin kommer träffa dig igen så kommer du att fatta att jag ångrar mig min vän,
att jag gärna skulle ta tillbaka allting som har skett,
men jag står på mina knän och ber om ursäkt för det sätt
som jag uppträtt på alla gånger jag var elak,
alla gånger jag sa saker jag inte mena.
Livet är ett spel och jag kan inte vinna,
men det är bara så det är för vissa dom är vilsna.


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2009-02-01 @ 19:23:22
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är den tjejen sötnos! Han har bara lite problem med att inse det..



<3 finns här!

2009-02-02 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0