6 februari

Igår var jag och Sanna sol fyllechaffisar hela natten. Fick köra anna över halva sverige för att sedan åka till tidan, se ett (vad jag tror var ett ufo) konstigt blått ljus och sedan lägga sig i sängen. Stensomnade på direkten och kan faktiskt inte säga att det var så jobbigt att gå upp idag. Tittade i alla fall på film igår för att kunna hålla oss vakna tillsammans med Martin vilket var alldeles för längesen, hade riktigt kul och kändes verkligen som gamla tider :)
Men sen när vi åkte in till stan träffade jag dig, uppklädd och fin (och full) efter en kväll på bogrens. Jag blev supernervös och visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag berättade i alla fall för dig att jag inte vill veta hur du vill ha det förrän nästa helg pga att jag inte vill ha en hel sportlovsvecka i tårar, du sa okej men det är ju en hel vecka dit? och pussade mig på kinden och åkte iväg. Jag saknar dig så grymt mycket att det gör verkligen ont. Snälla säg att du väljer att vilja vara med mig igen :( Jag vill veta på direkten hur du vill göra mellan oss egentligen men om du säger att det inte finns någon chans kvar kommer jag hata mig själv att jag inte väntade till helgen efter.... åh jag vet inte hur jag ska göra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0