5 Februari

Idag är det 4:e dagen utan dig och igår var jag hos dig och hämtade mina saker. det var riktigt pain och när jag väl hade fyllt min jävla ica-kasse med saker kändes det som jag skulle svimma. Jag fick sätta mig ner en stund och då ringde min älskade sanna! <3 det kändes konstigt att veta att det kan vara sista gången jag är där. det är ju du & jag som ska sova i sängen, duscha tillsammans, titta på tv ihop, diska/laga mat tillsammans....
Imorse när klockan ringde trodde jag att jag bara hade drömt alltihop. trodde till och med att jag sov hos dig och jag kunde verkligen se ditt randiga täcke över mig, istället för mitt svartvita. jag började fundera på varför du inte pussat mig innan du åkte men så kom jag på alltihopa igen och så kom klumpen i magen tillbaka igen. Den första jag ville ringa när jag kände mig sådär ledsen var ju såklart dig också men jag kan inte. Det blir inte bättre av att jag tjatar och ringer och lipar 15 gånger om dagen. Men jag vill bara att du ska trösta mig och vilja vara med mig igen.
Jag vill bara sova bort den här dagen.
 
Jag vet att jag tycker synd om mig själv men det lär bli så ett tag framöver så strunta i och läs om ni tycker jag är töntig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

goding, finns alltid, det vet du<3

2009-02-05 @ 13:07:37
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet älskling du är bäst :) <33

2009-02-05 @ 16:25:04
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0