4 februari

Ännu en dag utan dig och jag saknar dig mer än någonsin. Blev inte alls bättre av gårdagen som var en av dom underbaraste/hemskaste dagarna i världshistorien. Jag var i alla fall hemma hos dig igår och du ville att jag skulle sova över, mina tårkanaler gick på högvarv och du skulle trösta och bara vara snäll och göra chips och dipp men det är inte snällt. Det gör ont när du tar i mig för att jag inte ska gråta och inte för att du älskar mig.
vi hade det som vanligt igår, vi skojade och tittade på film och duschade tillsammans. När vi sov höll du om mig och pussade mig godnatt men jag HATAR det något fruktansvärt att du fortfarande inte vill vara tillsammans med mig. eller du vet inte, du ska tänka lite för jag kanske inte är värd att lägga ner tid på? jag kommer bara göra samma misstag igen och då står vi där och är arga på varandra igen. men vad vet du om det om du aldrig testar? du kanske kommer ångra dig längre fram då...?
Jag vet att vi kan ha det bra du och jag, det visade vi igår (bland annat) och jag antar att om vi nu inte kommer bli tillsammans något mer så får jag se gårdagen som ett bra avslut på en underbar tid tillsammans.
Men fan vad det känns i hela mig idag att jag saknar allting med dig.

Sen skulle jag bort idag och hämta mina saker för du är inte hemma och det är bäst att inte träffas något mer nu, men jag orkar inte. När mina grejer är borta därifrån känns det som du raderat mig helt.
Jag klarar verkligen inte det här. vi spenderade så himla mycket tid ihop och jag vill inte bara slänga allt åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling<33

2009-02-04 @ 18:22:33
URL: http://sannaandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0