3 Februari

hej.
Igår åkte jag med hanna och koffe till robin och åt flötmat. roligtroligt men orkar inte veta att jag inte kan komma hem till dig och mysa när jag är på väg hem.
Idag har vi arbetat med projektet större delen av eftermiddagen och fick också tid på stöpenskolan tisdagen efter sportlovet att komma och redovisa på ett föräldramöte.
Men jag vill inte. jag vill ligga hemma och sova och bara tycka synd om mig själv. jag orkar inte alla jävla kvällar utan god-natt-sms eller pussar och bekräftelse och jag orkar inte med alla morgonar där jag inte kan krypa upp intill dig när jag fryser och säga "hej då och kör försiktigt" innan du åker till jobbet. åt helvete med allt sånt! och på nätterna ligger jag vaken och väntar på att du kanske någon gång ska ringa och säga att du saknar mig och vilja att jag kommer.. och snart är det dags för alla hjärtans idiot dag också. Nu har jag ingen sälenresa att tänka på och komma bort till utan bara massa läxor och tomma helger/dagar. JAG VILL HA DIG, är det så svårt att förstå?
Tackgodegud för skola i alla fall. jag skulle lätt kunna stanna där från 8 - 5 med mina underbara små änglar. Becca får mig alltid på bra humör, ibland räcker det med att bara se henne så får man lite ljus i vardagen :)
jag håller på att bli dum i huvudet på det här. jag vill bara ha dig, jag klarar mig verkligen inte utan dig. Och mamma tjatar om att jag ska tänka på allt roligt i framtiden men vad jag än tänker på så finns ju Niklas med i dom planerna. jag orkar inte ha det såhär, snälla kom bara tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

på lördag kan du ägna dina tankar åt ig älskade<333

2009-02-03 @ 18:25:43
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja eller hur :)

2009-02-03 @ 19:03:08
Postat av: Mikaela

svar: ja eller hur :)



(skulle varit svaret från det du skrev på min blogg. men såg sen att det kanske inte såg så snyggt ut efter den känslomässiga texten :/ typsikt mig :P )

2009-02-03 @ 19:08:59
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0