25 februari

igår var jag så duktig och vart ute och gick med sanna i solskenet för att sedan kika in på solariet och fixa fejkbrännan. rätt skönt faktiskt, känns som att det är dags för årets första grillning snart?

idag har i alla fall jag och becca köpt förköp till hundra dagar så nu kommer vi säkert in :) har också varit en snäll flickvän och städat hela lägenheten, tvättat och diskat så nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan börja kika lite smått på utlandsresa till påsklovet. det låter som jag har haft en fullspäckad dag men det är bara för att jag ska slippa läsa till provet på fredag, tänk att man har så låg prioritet på det att jag till och med tvingar mig själv att skriva blogg om ingenting bara för att göra något annat!
 
för att få något syfte överhuvudtaget med mitt skrivande måste jag berätta om hur fruktansvärt mycket jag stör mig på allt tjejsnack som har en tendens att komma upp efter 3 år tillsammans. en stor SUCK till allt som har med sådant att göra.. jag tänker inte lägga ner någon tid på att tjafsa osv. i alla fall, det är ganska onödigt när det är så lite tid kvar. men i detta läge, som vanligt, så märker man vilka som är värda att lägga ner tid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0