24 februari

dags för lite update igen.
I fredags blev det fira lilla frida som har fyllt 19 ihop med Malou, Sandra, Loffsan och antonia. Blev utgång på Voda och en riktigt mysig tjejkväll :) lördagen däremot fick jag ägna åt Niklas och Dennis som behövde skjuts till och från marum/skara. Fick i alla fall umgås med anna under tiden och kan inte alls klaga över kvällen :)

Har känt länge att det är dags att uppdatera garderoben så igår blev det shopping med Hanna och frida. Köpte 2 par skor, jeans och 2 linnen. Riktigt nöjd men inte helt och hållet.. Fick åka in idag också och köpa en tröja, armband, trosor och örhängen för att bättra på känslan ytterligare. nu känns det grymt bra. Snart ska jag iväg och sola med sanna också så humöret är på topp!
dock finns det alltid dom där små negativa sakerna som gör sig påminda ibland... som det att vi har 5 prov på 4 veckor känns väl inte alltför positivt men så är det att gå i trean antar jag och jag skulle inte byta det mot något nu när det är så kort tid kvar. visst märks det att det är alldeles för kort tid att träna på för att klara ett prov (i alla fall för mig som fått mitt livs första IG) men det är bara att härda ut. det finns något som heter omprov också i värsta fall.

Om jag har tur kanske min älskling vill komma och sova med mig idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0