18 februari

hejhej. idag är det onsdag och jag är ganska mör. gårdagen blev hyffsat sen med redovisning på stöpenskolan och en lyckokick efter som aldrig verkade ge sig. gick i alla fall super bra att redovisa och nu i efterhand kan man nästan skratta åt sig själv över hur nervös man var innan.. Fick i alla fall enbart positiv respons och mycket komplimanger över vårat arbete så det här lär jag leva länge på! :)
imorgon bär det i alla fall av till hospice gabriel i Lidköping med classmatesen, får väl se hur det blir, misstänker lite smått att det är bilfärden dit som kommer bli det roligaste.

satt i bilen på väg till min älskling nu efter skolan och lyssnade på min och sannas gamla deppskiva nr 1. underbara tider säger jag bara! känns verkligen att alla börjar bli äldre nu, snart fyller jag själv 19 så när fasen slutade vi åka moppe och lyssna på groove coverage? allt går lite för snabbt enligt mig. rätt som det är sitter jag arbetslös efter sommaren och vet inte vart jag ska ta vägen. fast då kan jag ju börja åka moppe igen, den drar inte lika mycket bensin som bilen..... skulle i alla fall hemskt gärna vilja ha en sån där kväll man hade när man var yngre igen. med lite häxblandning, pinsamma händelser och inga måsten. helst i sannas stuga med en massa popcorn, redbull (till sanna) och makaroner som nattamat.

men men, nu är det dags att tänka framåt och om exakt två veckor är det faktiskt 100 dagar kvar till studenten som får firas med dom underbaraste! det är det här man väntat på i mångamånga år så trots min lilla åldersnoja kan jag inte undvika att få några lyckopirr i magen när jag tänker på det.




ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sannii

2009-02-19 @ 12:52:16
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: sanna

jag saknar dom tiderna allt mer för varje dag skall du veta.. Men nu ses vi ju mer i varje fall! UNDERBARA tider...

2009-02-19 @ 12:57:00
URL: http://sannaandre.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det är tur det sanna. hoppas vi fortsätter med det :)

2009-02-19 @ 17:15:41
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0