10 februari

Idag är det världens segaste tisdag. Vaknade vid 1-tiden och har sedan dess inte gjort något annat än att släpa mig bort till solariet. alla är upptagna idag så inte lär det hända något kul senare under dagen heller...
I lördags åkte i alla fall jag hem till sanna vilket var riktigt kul som vanligt :) blev några öl och en jädra massa singstar. sen kom Ludde förbi en sväng för att tjöta lite skit. Åkte med Becca till mariestad och sov hos älskling.
I söndags åkte vi hem till Niklas föräldrar i Lugnås och åt god mat. trevligt att se dom igen måste jag säga! trots att det pirrade lite i magen över vilka reaktioner som skulle komma.
Igår var jag hemma hos towe för att greja med projektarbete. tråkigt att hålla på med skolarbete på lov men måste man så måste man tyvärr... Efter detta körde becca hem mig och på kvällen/natten var jag fyllechaffis med marcus åt min bror, jens och jonis. var riktigt kul att se alla fulla 92:or härja runt på stan, men när jag och marcus stog där och skrattade som mest slog det mig att 92:orna faktiskt är 17 i år. nästa år kanske jag träffar min bror ute på krogen! skrämmande tanke, hur många år av hans utveckling har jag missat egentligen?
Inte får jag träffa niklas idag heller för han skulle troligtvis sova hos Kim. Han har i alla fall lovat mig att vara med mig på alla hjärtans dag. skönt att någon äntligen går med på det :) haha.




Puss
















<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0