14 december

slutade jobbet halv tio igår och i ungefär samma veva bestämde jag mig för att vara lite crazy och följa med niklas till allingsås. så nu sitter jag alltså här i en husvagn utan toalett och rinnande vatten. känns obehagligt bekant med ölandsresan och jag blir nästan bakfull bara av att kliva in i husvagnen. sängen är något mindre än den vi hade på öland men annars är allt sig likadant. niklas slutar klockan sex och under tiden får jag underhålla mig bäst jag kan, blir lite långsamt men det var faktiskt skönt att komma hemifrån och få lite semester även om det bara är för en dag.
imorgon ska jag in till stan för påbyggnad av naglarna, kanske köper någon ny klänning till helgen också om jag hittar någon. på fredag bär det förmodligen hem till sannas bror och på lördag är den efterlängtade db-kampenfinalen i bygdegården!

finns det någon tid över i veckan åker jag nog bort till niklas och julstädar lite. snart ska granen in och lika snabbt är väl julen över men man gör vad som ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0