9 december

visst är det kul att få kommentarer på blogginläggen men tycker det vore roligt om man skrev vem man är också. så, vem var du som kommenterade  inägget från i förrgår anonymt?

igår vart jag inne i stan efter jobbet och letade julklappar. det gick sådär och jag slutade som vanligt utanför gina trico med en kasse nyinhandlade kläder - till mig själv. efter det följde jag med Becca till hennes och Emils nya lägenhet som var så fin så :) 
idag åkte jag ännu en gång in till stan efter jobbet och handlade julklappar. gick dock inte bättre än gårdagen så jag gav ganska snart upp och åkte hem till Hanna istället. det som hände sen är en hemlis ;)   
idag fick jag svaret om ansökningen till högskolan. 125:e reserv så jag antar att jag just nu behöver ett underverk. kan däremot inte säga att jag är besviken, eftersom att jag lovat mig själv att flytta om jag inte kom in nu till våren. Nicke har lovat mig en stor garderob från ikea med spegeldörrar om jag flyttar in hos honom så för tillfället känns det ganska lockande faktiskt. men den som lever får se...

idag brann kalles verkstad ner. mycket tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0