7 december

det är lätt att skriva om jobbiga känslor.
jag kan berätta hur lätt som helst hur ledsen du gör mig, hur elaka folk kan vara och sätta ord på just den känslan som fanns när du gjorde slut/var otrogen/när man fick samtal om att någon dött eller liknande. men när det kommer till att förklara hur lycklig man är finns det oftast inga ord som räcker till.
idag skulle jag vilja förklara hur glad du gjorde mig i helgen och hur roligt jag haft det med dig. jag skulle vilja förklara hur underbart det känns att sakna dig på det längtansfulla sättet, när man inte får ont i magen eller vill gråta, utan den varma känslan som lägger sig i hela kroppen och värmer en, oavsett hur kallt det än är ute. jag skulle kunna hålla på hur länge som helst med att vrida och vända på meningarna, försöka hitta bra uttryck och fina ord som beskriver just oss, men jag tycker ändå inte att det blir riktigt bra. för min del spelar det ingen roll för jag får ändå känna vad jag känner men ändå skulle jag vilja kunna förklara känslan jag får när du tittar på mig, för jag tror att folk lättare skulle förstå då.

Denna veckan jobbar jag 7 dagar i sträck. där fick man  för att man var ledig hela förra veckan...

Kommentarer
Postat av: J. A

Glad för din skull:)

2009-12-07 @ 18:53:55
Postat av: sanna

men Linda, inte visste jag att du kände såhär för migrodnar ;)

2009-12-07 @ 21:50:52
Postat av: Anonym

Hon har väl alltid tyckte bra om dig.. men blev också överaskad att det var Så mycket.

2009-12-08 @ 18:45:59
Postat av: sanna

vem kan detta va?

2009-12-11 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0