30 december

idag är det onsdag och imorgon är det nyår igen. brukar alltid tycka att nyår är den bästa dagen på hela året, en nystart för att glömma allt som hände under året som gått, men i år tycker jag ingenting. tycker liksom att året som gått är det bästa och sämsta under min livstid. jag har i alla fall hunnit med en hel del och antar att det mesta är värt att minnas. Jobbar i alla fall på nyårsdagen så det blir inget vidare firande imorgon och som vanligt vet jag inte ens vart jag ska ta vägen men det brukar alltid ordna sig till det bästa ändå :)
På lördag åker jag och niklas till IKEA för att inhandla lite nytt, eftersom vi tar det stora steget och blir sambos på söndag. Man måste chansa för att vinna och man  måste ibland göra helt fel för att veta vad som är rätt, så nu är det dags att börja det nya året med helt nya omständigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0